utorak, 27. rujna 2016.

Miš mi je polje popasel

Miš mi je polje popasel,
Jaj si ga meni, kaj bum žel!
Došla je maca s mačići,
Okrenula miša s mišići!
Maca miša,
Miš mi je polje popasel,
Jaj si ga meni, kaj bum žel!

Došla je lasa s lasići,
Okrenula macu s mačići.
Lasa macu, maca miša,
Miš mi je polje popasel,
Jaj si ga meni, kaj bum žel!

Došla je lija s lijići,
Okrenula lasu s lasići.
Lija lasu, lasa macu, maca miša,
Miš mi je polje popasel,
Jaj si ga meni, kaj bum žel!

Došel je vukek s vučići,
Okrenul je liju s lijići,
Vukek liju, lija lasu, lasa 
 macu, maca miša,
Miš mi je polje popasel,
Jaj si ga meni, kaj bum žel!

Došel je medo s medići,
Okrenul je vuka s vučići.
Medo vuka, vukek liju, lija lasu,
 lasa macu, maca miša,
Miš mi je polje popasel,
Jaj si ga meni, kaj bum žel!

Došel je lavo s lavići,
Okrenul je medu s medići.
Lavo medu, medo vuka, 
 vukek liju, lija lasu, lasa
 macu, maca miša,
Miš mi je polje popasel,
Jaj si ga meni, kaj bum žel!

Došli su muži s dječaci,
Okrenuli lava s lavići.
Muži lava, lavo medu, medo
 vuka, vukek liju, lija lasu,
 lasa macu, maca miša,
Miš mi je polje popasel,
Jaj si ga meni, kaj bum žel!

      Narodna pjesma u kajkavskom narječju 

Nema komentara:

Objavi komentar

Svaka Vaša misao je dobrodošla