četvrtak, 16. ožujka 2017.

Vila i djevojka

Kladila se vila i djevojka,
Koja će ih prvo uraniti,
Dvor pomesti i vode donijeti.
Mudra bila gizdava djevojka,
Mudra bila, mudro se sjetila.
Ona zove pticu lastavicu:
"Ta Boga ti, ptico lastavico,
Kada prvi pijetli zapjevaju,
Ti doleti i mene probudi",
To je lasta za Boga primila,
I za Boga i za posestrimstvo.
Kad su prvi pijetli zapjevali,
Doletjela, pak djevojku budi:
"Hajd, ustani, gizdava djevojko,
Dvor pomesti i vode donesti!"
Dok djevojka bijeli dvor pomela,
Istom vila od sna se prenula;
Dok djevojka vodice donijela;
Istom vila bijeli dvor pomela,
Al govori prebijela vila:
"Ta, bora ti, gizdava djevojko,
Tko je tebe od sna probudio,
Mene vilu gorko prevario?"
Al govori gizdava djevojka:
"Ne budali prebijela vilo!
Bog mi posla pticu lastavicu.
Ona me je od sna probudila,
A i tebe tako prevarila,
Jer sam mlada prije uranila."

                               Pučka



Nema komentara:

Objavi komentar

Svaka Vaša misao je dobrodošla